Aktualizace stránek 15.09.2021
Z webu https://kmf.cz/ Vám byla poslaná informace o změnách na stránkách https://kmf.cz/ :
Informace o novinkách v klubu a na klubových stránkách.
Přátelé,
včera 14.9.2021 se konala výroční schůze fotoklubu, která byla přeložena z února 2021.
Vzhledem k tomu, že přišlo pouze 16 lidí a nyní je 40 platných členů a 1 čekatel, tak se musela konat mimořádná schůze podle stanov.
Pro ty co nepřišli ty podstatné, zbytek bude v zápisu, který jakmile ho dostanu od Elišky LÝSKOVÉ, tak ho pověsím sem na web. Budete informováni. Jak se k němu dostat viz dále.
1) Byly schváleny příspěvky 400,- a 200,- pro důchodce a studenty na tento rok. Splatnost do 15.12.2021.
2) Byl zvolen nový mapový a výstavní referent Jirka SLÁMA. Jurovi VAŠÍČKOVI děkuji za to co pro klub udělal v době co byl členem výboru na této pozici.
3) Bylo dohodnuto, že schůze pokud nám to bude umožněno budou každé 1. a 3. úterý v každém měsící. Konat se budou na Hvězdárně Karví Hora v malém přednáškovém sále od 18:00 hod.
Tedy v měsící říjnu budou schůze 5.10. a 19.10.2021 od 18:00 hod.
Ještě potvrdím tyto termíny, protože zatím nemám tyto termíny potvrzené od p. ředitele DUŠKA.
Program schůze pověsím do článku, který snad uvěřejním do konce příštího týdne na náš web. Vše závisí na potvrzení termínu p. DUŠKEM.
4) Včera jsme na základě pověření výborem zahájil restart činnosti fotoklubu, protože činnost(spíš nečinnost) našeho fotoklubu mně dlouho době vadí a nechápu proč máme 40 členů, kde jen polovina má chuť se účastnit klubového dění a něco dělat Takže od včerejška po dobu 1 roku bude výbor hodně intezivně sledovat aktivity členů a u těch, kteří nemají chuť se účastnit dění ve fotoklubu, tak po tomto roce se to vyhodnotí a udělají z toho nějaké závěry.
Jinak pro ty co neví jaké jsou povinnosti člena našeho fotoklubu, tak na našich stránkách jsou všechny dokumenty včetně stanov. Stačí se jenom kouknout. Tady pro Vás co zapomněli posílám přístupy do privátních zón, která je na této adrese .
https://kmf.cz/informace/privatni-zona/
Schůze výroční XXXXXXX
Dokumenty Zapsaný spolek XXXXXXX
Schůze členské XXXXXXX
Schůze výboru XXXXXXX
Prosím nikde nesdělovat, protože tam jsou i některé dokumenty, které jsou interní.
Tam stačí zadat jedno z těchto hesel podle toho do jaké zóny se chcete podívat a tam jsou všechny dokumenty co mám, postupně je přidávám, jakmile je dostanu a budou podepsané.
V dokumentech Zapsaný spolek jsou stanovy, kde jsou přesně definová práva a také povinnosti člena našeho fotoklubu.
Zatím u cca 1/2 z členské základny není plněno nic z toho.
5) Zrušili jsme účast v Ratibořickém mapovém okruhu a pokud budeme přijati, tak bychom měli se letos kromě účasti v MSMO i účastnit mapového okruhu NEKÁZANKA.
Jsme pozváni na vyhlášení letošních výsledků tohoto mapového okruhu a zaroveň bychom se zde měli představit jako fotoklub.
Vyhlášení proběhne od 15.10.2021 do 17.10.2021 v Českém Krumlově. Je tam hodně zajímavý program. Bude pověšen na klubový FACEBOOK do konce týdne.
Mám volné 3 místa na tuto akci, takže 1. 3 co se přihlásí, tak jedou. Přihlášky prosím na email sasa@kolovratnik.eu do 10.10.2021, protože musím sehnat nějaké ubytování. Jako vždy potvrdím.
6) Co se týká výběru fotek do letošního MSMO, tak ten neproběhl, protože bohužel se některé fotky ztratili ve SPAMU a někteří předpokládali, že bez jejich souhlasu použiji fotky co byly v Letovicích na výstavě což se nikdy nedělo a ani ve snu mně nenapadlo, že někdo takovou konstrukci může vymyslet a předpokládat. Přesto se našel 1 člen, který to takto vymyslel a výbor byl obviněn, že to neudělal. Nejmenuji ho, ale ten koho se to týká, tak ví a doufám, že se poučí.
Takže co z toho plyne.
a) Každému vždy potvrzuji, že jsem fotky dostal a stáhl. Toto dělám nejpozději do 3 dnů od obdržení emailu, ale nejčastěji pokud jsem u PC tak okamžitě. Proto pokud Vám do 4 dnů nepřijde ode mne potvrzení o tom že jsem fotky stáhl, tak se mně ozvěte, abychom to vykomunikovali, protože pravidla jsou čím dál přísnější a bohužel emailů se ztrácí stále víc a víc.
b) Neočekávejte ode mne a ani od dalších členů výboru, že budou dělat cokoliv automaticky. Prostě jsou vyhlášeny nějaká pravidla pro danou akci a ty je potřeba dodržet včetně termínů. Rezerva na nějaké chyby v doručování je dobrá. A nikdy nemůžete očekávat, že Vám automaticky přihlásíme do jiné akce fotky, které nám byly poslané na nějakou jinou akci. Tak to nikdy nefungovalo, nemůže fungovat a ani nebude fungovat, protože ty fotky ani nemáme z důvodu smazání po skončení akce na kterou byly poslané. Nebudeme držet žádné Vaše archivy na našich PC, protože to není možné z 2 důvodu, že máme omezené prostory na našich úložištích a navíc ty fotky nejsou naše, tak je nechceme mít na načich PC. A hlavně si myslím, že každý z Vás může věnovat aspoň tu trochu času, kdy fotky vybere připraví a pošle, když už výbor, který platí příspěvky stejně jako Vy a vše dělá zadarmo, musí věnovat čas na přípravu a organizaci jakékoliv akce, tak potom je hodně velká podpásovka nás obviňovat z toho, že tam nejsou fotky, protože jste něco předpokládali, že se bude dít automaticky. Navíc na každou akci jsou jiné velikosti a formáty fotek a nevidíme důvod, proč my máme Vám fotky nějak upravovat do jiných formátu na akci jinou. Navíc to může dopadnout jinak než jste očekávali a potom nás zase bude někdo obniňovat, že jsme to uděli blbě a že nám to nedovolil. Prostě tak to není a každý z Vás pokud se chce nějaké klubové akce účastnit, tak musí dodržet všechny pravidla pro tuoto akci, která jsou stanovená. Ten koho se to týká ví, protože mně včera hodně vytočil a musím říct, že už dlouho jsem nebyl tak naštavnej. Takže to píšu pro jistotu pro všechny, aby bylo jasno a tím toto uzavírám. A doufám, že ten koho se to týká si to uvědomí a do budoucna se bude k výboru chovat, tak jak by očekával, že by se měli ostatní chovat k němu. Děkuji za pochopení!!
Proto termín výběru fotek pro letošní MSMO se posouvá do 30.9.2021 24:00 hod.
Od 24.9.2021 jsem mimo republiku, emaily budu dostávat a zpracovávat, ale můře být trochu skluz v potvzování.
Pravidla stále stejná :
5 fotografií v tiskovém formátu 40x30. Jméno souboru bude autor+Jméno fotografie.
Pošlete mně to na email sasa@kolovratnik.eu do 30.9.2021 nejpozději. Pokud to bude velké, tak klidně to pošlete přes www.uschovna.cz.
Zatím mám od těchto členů :
- Lenka BAKÓOVÁ
- Tomáš CIGÁNEK
- Mirka HOLASOVÁ
- Ivan HURBÁNEK
- Alexandr KOLOVRATNÍK
- Pavel NESVADBA
- Petr PEŘINA
- Jana ROŽNOVSKÁ
- Pavel ŠINDELÁŘ
- Jiří SLÁMA
- Michal ŠTROS
- Jaroslav ŠVEC
Snad vše.
To je vše. Mějte se krásně.
Předseda klubu a administrátor www stránek