Aktualizace stránek 29.6.2016
Z webu https://kmf.cz/ Vám byla poslaná informace o změnách na stránkách https://kmf.cz/ :
Informace o novinkách v klubu a na klubových stránkách.
Přátelé,
sice máme léto, ale v našem Fotoklubu se pořád něco dějě. Takže pár nových informací :
1) Dne 21.6.2016 proběhla členská schůze, kde jsme odhlasovali a přijali 10 staronových členů, kteří se řádně omluvili ze zakládací členské schůze. Takže nyní má náš Fotoklub 41 platných členů a žádný čekatel. Seznam členů zaktualizuji příští týden. Do konce července bude na stránkách zápis z členské schůze a zápisy z posledních 2 schůzí výborů Fotoklubu.
Budte informováni Newsletterem v okamžiku, jak to provedu.
2) Na členské schůzi jsme odsouhlasili doplnění Organizačního řádu o článek, který stanovuje pravidla pro výběr fotografií pro soutěže a výstavy. Podstata je tato pro ty, kteří nebyli na členské schůzi :
Předvýběr fotografií pro soutěže a výstavy bude provádět skupina, která má 7 členů. Předseda, místopředseda, mapový a kulturní referent a 1. 4 členové, kteří se umístili v aktuálních výsledcích MSMO a kteří nejsou už členy skupiny z titulu funkce ve výboru. Potom s takto vybraných min 130% požadovaného počtu vyberou členové požadovaný počet na schůzce stejným způsobem, jako se hodnotí fotografie pro mapové okruhy.
Pro letošní rok a do 7/2017 je tato skupina složena takto :
- Alexandr KOLOVRATNÍK
- Jirka SLÁMA
- Jiří VAŠÍČEK
- Pavel ŠINDELÁŘ
- Ivan HURBÁNEK
- Jan KOUŘIL
- Boris FILEMON
Platné znění Organizačního řádu bude zveřejněno opět na našich stránkách do konce července 2016.
Budte informováni Newsletterem v okamžiku, jak to provedu.
3) Vzhledem k tomu, že se blíží výstava v Letovicích a musíme dovybrat fotografie pro tuto klubovou výstavu už podle nových pravidel a také se musíme domluvit na organizac. Proto bude schůzka dne 12.7.2016 v 18:00 hod. Místo je jako vždy stejné kavárna VINNÉ-TÚ POD MONTE BÚ, Úvoz 43, Brno. Fotografie pro výběr budou připravené, protože skupina pro výběr fotografií se sejde dne 12.7.2016 v 16:15 hod. a fotografie vybere.
K schůzce dne 12.7.2016 jsem připravil článek na našem webu, který je zde.
Kdo budete v Brně a máte chuť i čas, tak prosím udělejte si chvilku času.
4) Dále na schůzi bylo odhlasováno, že pokud budeme tisknout společně fotografie pro soutěže či výstavy, tak budeme tisknout u firmy FOTOSMEKAL.
Byly dohodnuty tyto ceny pro náš Fotoklub a vybrané formáty :
materiál SIHL Pearl 300g
- 30x45 cena 90,-
- 40x50 cena 150,-
- 40x60 cena 180,-
- 60x80 cena 380,-
- 70x100 cena 550,-
Ceny jsou včetně DPH a klubové slevy. Je to pouze tisk a papír. V případě KAPPY a rámu, budete informováni o platné ceně. Pokud budete chtít i soukromě za tyto ceny tisknout, tak není problém. Pouze je domluva, že se budou tisky kumulovat, aby to bylo ekonomické, takže je potřeba počítat s nějakou časovou prodlevou. Jinak všechny objednávky budu kordinovat já a k vyzvednutí budou u mně nebo Jirky Slámy v atelieru Úvoz 86, Brno. Mapa je zde
5) Teď to důležité způsob a termíny pro doručení fotografií pro výběr. Bylo odhlasováno, že budeme vybírat z tištěných fotografií formát A4.
Počet fotografií za člena je pro tuto výstavu stanoven na max. 2 fotogarfie.
Termíny :
1. kdo si bude tisknout sám, tak nejpozději do 11.7.2016 doručit fotografie, které budou na zadní straně podepsané do atelieru Jirky SLÁMY Úvoz 86, Brno. Mapa je zde, pro ty kdo neví, ale předpokádám, že takový člen ve Fotoklubu není. Jenom pro jistotu otevírací doba je zde a případně zde jsou i informace, pokud je mimořádně nějakou dobu zavřeno.
2. kdo chce vytisknout fotogarfie společně ve Fotoklubu, tak prosím poslat na mail sasa@kolovratnik.eu nebo přes www.uschovna.cz s odkazem opět na sasa@kolovratnik.eu nejpozději do 10.7.2016 24:00 hod, kdy fotografie doručené do tohoto datumu vytisknu a doručím na schůzku, kde se budou vybírat. Cena za tisk 1 ks A4 je 15,- Kč.
Prosím o dodržení termínů, protože fotografie doručené po uvedených termínech nebudou zařazeny do výběru fotografií pro výstavu v Letovicích.
Děkuji za pochopení!
Po schůzi dne 12.7.2016 budou informováni ti členové, kteří budou mít vybrané fotografie. Zároveň budou informováni o způsobu tisku, ale předpokládám, že se budou tisknout společně za podmínek viz bod 4). Budete informováni o ceně pro odsouhlasený formát a o termínu doručení fotografií v tiskové kvalitě. Předpokládám termín do 18.7.2016. Opět pokud nebude dodržen termín, bude vybrán náhradník. Bude to trochu ve spěchu, ale předpokládám, že týden pro zaslání fotografie není nijak šibeniční.
6) Ještě jedna důležitá informace/prosba. Vzhledem k tomu, že nevím, zda mám v adresáři newsletteru správnou emailovou adresu, tak prosím o potvrzení, zda jste dostali tento newsletter. Dále v odpovědi mně napište souhlas se zveřejněním emailu k Vašemu jménu, který bude uveden u Vašeho jména v seznamu členů našeho Fotoklubu na www stránkách. Ti co nebudou chtít mít uveden email u svého jména, tak mně to napište a já ho tam nebudu psát. Případně Ti, kteří chtějí mít u svého jména i uvedeny www stránky, tak mně napište jejich www adresu.
Díky moc předem. Omlouvám se za případné překlepy, je toho trochu víc a trochu nestíhám. Doufám, že to podstatné a to termíny sedí!
To je snad vše.
Mějte se fajn.
Předseda klubu a administrátor www stránek Saša Kolovratník. Pokud budete mít cokoliv k našim stránkám, nápady, akce, fotky tak pište nebo volejte na : Mail : kolovratnik@kmf.cz nebo sasa@kolovratnik.eu